Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Ogłasza nabór na wolne stanowisko Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo-Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
Ogłasza nabór na wolne stanowisko
Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym
w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej
1.Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie
- Wykształcenie wyższe
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- Nieposzlakowania opinia
- Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków
- Znajomość przepisów związanych z zarządzaniem i gospodarką nieruchomościami
2. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość technik pracy biurowej
- Biegła obsługa komputera i programów komputerowych
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
- Umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja
- Obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
3. Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie w pracy w administracji publicznej
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie prac związanych z bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości
- prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji związanej z nieruchomością
- kontrolowanie i egzekwowanie utrzymania w należytym stanie, porządku, czystości pomieszczeń i urządzeń oraz otoczenia
- organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych
- przejmowanie i przekazywanie lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, tworzenie umów najmu lokali
- nadzór nad wykonywaniem umów najmu na nieruchomości
- współpraca w zakresie ubezpieczenia nieruchomości, w tym w zakresie ewentualnych odszkodowań, z odpowiednią jednostką zajmującą się ubezpieczeniami
5.Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca w siedzibie ZGM Hajnówka oraz na terenie administrowanym przez zakład
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa urządzeń biurowych
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów
- praca pod presją czasu
6.Wskaźnik zatrudnienia
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
7.Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły,
- kserokopie dokumentów poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
- kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8.Termin i miejsce składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , 17-200 Hajnówka ul. Parkowa 6, z dopiskiem: ,, Dotyczy naboru na stanowisko
Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej".
- Termin składania i przesyłania ofert: od dnia 03.08.2020r. do dnia r. 17.08.2020 r. do godziny 14 ⁰⁰ (decyduje data wpływu do ZGM).
Oferty, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
- Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do następnego etapu konkursu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Hajnówka i Biuletynie Informacji Publicznej UM Hajnówka oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.
- Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Księgowo-Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.
Dyrektor
mgr inż. Anatol Łapiński