Zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka w 2024 roku
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Burmistrz Miasta Hajnówka przedstawia Radzie Miasta Hajnówka Raport o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka za 2024 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka za 2024 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miasta Hajnówka.
Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia”.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka odbędzie się w dniu 25.06.2025 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 24.06.2025 r. w godzinach 7.30-15.30 Urzędu Miasta Hajnówka przy ul. Aleksego Zina 1 w sekretariacie pokój 219 (II piętro).
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej miasta: hajnowka.pl oraz w sekretariacie Urzędu Miasta Hajnówka.
Dokument Raportu o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka za 2024 r.
Burmistrz Miasta Hajnówka
Ireneusz Roman Kiendyś