BIP UM Hajnówka

ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń zabawowych placów zabaw na terenie miasta Hajnówka.

ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń zabawowych placów zabaw na terenie miasta Hajnówka.

Hajnówka, dnia 10.09.2025 r.

 

GKM.7021.1. 31 .2025

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


 

  1. Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa, rozładunek oraz montaż urządzeń zabawowych placów zabaw na terenie miasta Hajnówka.

  2. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy o konstrukcji metalowej, wykonane w wybranej przez Zamawiającego kolorystyce:

    1. zestaw zabawowy – sztuk 2 składające się z:

      - wieża z daszkiem - szt. 2,

      - schodki,

      - pomost łukowy,

      - zjeżdżalnia z blachy nierdzewnej,

      - rura strażacka,

      - podest wejściowy,

      - barierki z płyty HDPE

    2. sprężynowiec pojedynczy – szt. 2

    3. sprężynowiec podwójny – szt. 1,

    4. huśtawka podwójna z siedziskiem gumowym płaskim oraz kubełkowym – szt. 1,

    5. karuzela – szt. 1,

    6. piaskownica – szt. 1.

 

  1. W ramach zdania Wykonawca będzie zobowiązany do:

    1. dostawy, rozładunku i montażu fabrycznie nowych urządzeń małej architektury, uporządkowania i wyrównania nawierzchni po montażu,

    2. udzielenia na dostarczone i zamontowane elementy stanowiące przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Gwarancja jakości liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia,

    3. w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania wad lub usterek w ciągu 7 dni roboczych, oraz usunąć wady lub usterki najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o powstałych wadach. Termin ten w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego.,

    4. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą kart produktowych proponowanych urządzeń. Karty powinny zawierać wizualizację, wymiary oraz opis techniczny.

    5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wyposażenia posiadały certyfikat zgodności z Polskimi Normami.

    6. Urządzenia należy zamontować w kilku lokalizacjach na terenie miasta, które Zamawiający przekaże Wykonawcy.

  2. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

    1. termin wykonania: od podpisania umowy do 31.10.2025 r.

    2. minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi na przedmioty umowy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.

    3. warunki płatności: przelewem - 21 dni od otrzymania faktury.

    4. inne: brak

  3. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: kontakt: 85-682-35-19 - Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urząd Miasta w Hajnówce.

  4. Kryteria oceny ofert: a) najniższa cena, b) …................................., c) …........................

  5. Wymagania stawiane wykonawcom (np. posiadanie koncesji, zezwolenia, i in.; lista dokumentów, które należy dołączyć do oferty):

    1. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. w szczególności dostarczenia przez Wykonawcę elementów własnym transportem, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego.

  6. Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania

  7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) – brak.

  8. Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

  9. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.

  10. Ofertę należy złożyć do dnia 24.09.2025 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219 lub przesłać faksem (nr  85-674-37-46), albo drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl).

  11. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania ze względu na przekroczenie kwoty posiadanej na realizację zamówienia.


Data wytworzenia: 2025-09-10 13:22 Autor: Marta Kościeńczuk Data publikacji: 2025-09-10 13:22 Osoba udostępniająca na stronie: Anna Pacewicz Data ostatniej modyfikacji: 2025-09-10 Osoba modyfikująca: Anna Pacewicz