ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń zabawowych placów zabaw na terenie miasta Hajnówka.
Hajnówka, dnia 10.09.2025 r.
GKM.7021.1. 31 .2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
- 
	Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa, rozładunek oraz montaż urządzeń zabawowych placów zabaw na terenie miasta Hajnówka. 
- 
	W skład zamówienia wchodzą następujące elementy o konstrukcji metalowej, wykonane w wybranej przez Zamawiającego kolorystyce: - 
		zestaw zabawowy – sztuk 2 składające się z: - wieża z daszkiem - szt. 2, - schodki, - pomost łukowy, - zjeżdżalnia z blachy nierdzewnej, - rura strażacka, - podest wejściowy, - barierki z płyty HDPE 
- 
		sprężynowiec pojedynczy – szt. 2 
- 
		sprężynowiec podwójny – szt. 1, 
- 
		huśtawka podwójna z siedziskiem gumowym płaskim oraz kubełkowym – szt. 1, 
- 
		karuzela – szt. 1, 
- 
		piaskownica – szt. 1. 
 
- 
		
- 
	W ramach zdania Wykonawca będzie zobowiązany do: - 
		dostawy, rozładunku i montażu fabrycznie nowych urządzeń małej architektury, uporządkowania i wyrównania nawierzchni po montażu, 
- 
		udzielenia na dostarczone i zamontowane elementy stanowiące przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Gwarancja jakości liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia, 
- 
		w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania wad lub usterek w ciągu 7 dni roboczych, oraz usunąć wady lub usterki najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o powstałych wadach. Termin ten w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego., 
- 
		Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą kart produktowych proponowanych urządzeń. Karty powinny zawierać wizualizację, wymiary oraz opis techniczny. 
- 
		Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wyposażenia posiadały certyfikat zgodności z Polskimi Normami. 
- 
		Urządzenia należy zamontować w kilku lokalizacjach na terenie miasta, które Zamawiający przekaże Wykonawcy. 
 
- 
		
- 
	Wymagania związane z wykonaniem zamówienia: - 
		termin wykonania: od podpisania umowy do 31.10.2025 r. 
- 
		minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi na przedmioty umowy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 
- 
		warunki płatności: przelewem - 21 dni od otrzymania faktury. 
- 
		inne: brak 
 
- 
		
- 
	Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: kontakt: 85-682-35-19 - Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urząd Miasta w Hajnówce. 
- 
	Kryteria oceny ofert: a) najniższa cena, b) …................................., c) …........................ 
- 
	Wymagania stawiane wykonawcom (np. posiadanie koncesji, zezwolenia, i in.; lista dokumentów, które należy dołączyć do oferty): - 
		Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. w szczególności dostarczenia przez Wykonawcę elementów własnym transportem, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. 
 
- 
		
- 
	Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania 
- 
	Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) – brak. 
- 
	Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 
- 
	Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania. 
- 
	Ofertę należy złożyć do dnia 24.09.2025 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219 lub przesłać faksem (nr 85-674-37-46), albo drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl). 
- 
	Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania ze względu na przekroczenie kwoty posiadanej na realizację zamówienia. 

 Zapytanie ofertowe.odt [30 KB]
 Zapytanie ofertowe.odt [30 KB] 26.09.2025 protokół wyboru oferty - wersja dostępna.pdf [70 KB]
 26.09.2025 protokół wyboru oferty - wersja dostępna.pdf [70 KB]