NABÓR na wolne stanowisko urzędniczne Referenta w Biurze Rady Miasta Urzędu Miasta Hajnówka - ZAKOŃCZONY
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 06.02.2024 r. do godziny 15.30 w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka w sekretariacie – pokój nr 219, pocztą elektroniczną na adres: hajnowka@hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na ww. adres, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Biurze Rady Miasta Urzędu Miasta Hajnówka” - decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Hajnówka.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Hajnówka po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Przesłane oferty po przeprowadzeniu naboru nie będą zwracane.